5/3/12

Ο ηγέτης μας που κρατάει την περηφάνια της ομαδας μας.



O Πάμπλο Γκαρσία είναι καλεσμένος στην εκπομπή «Η ώρα των Πρωταθλητών» και απαντά  μεταξύ άλλων και στις ερωτήσεις των τηλεθεατών.Ο Ουρουγουανός είπε στην αρχική του τοποθέτηση: "Χρειαζόμασταν τη νίκη γιατί ήταν σημαντική για τα πλέι οφ και την χρειαζόμαστε και περιμένω να πάμε ακόμη καλύτεροι"



Για το αν ο ΠΑΟΚ μπορεί να περάσει πρώτος στα πλέι οφ: "Πρώτα πρέπει να περιμένουμε να τελειώσει το πρωτάθλημα γιατί έχουμε πολλά ματς ακόμη και εμείς θέλουμε να πάρουμε όσους βαθμούς μπορούμε. Εγώ κουράστηκα με τη διαδικασία των πλέι οφ αλλά πρέπει να τα παίξουμε και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό"


Για την εμφάνιση του Χαλκιά στο χθεσινό ματς: "Όλοι οι παίκτες είναι σημαντικοί και όλοι έχουν την όρεξη να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Είχε περάσει μια μεγάλη περίοδος που δεν έπαιζε, είναι δύσκολο αυτό για κάθε παίκτη και χθες είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί ενώ απέκρουσε και ένα πέναλτυ που δεν υπήρχε. Όποιος παίκτης συμμετέχει και τα πάει καλά, είναι ευχάριστο..."


Για το αν τον ενοχλεί που τον αποκαλούν "κακό" παιδί δηλαδή σκληρό παίκτη: "αυτό που λέτε μου το έλεγαν και στην Ισπανία πώς ήμουν σκληρός παίκτης. Σε όλη την καριέρα δεν έχω τραυματίσει κανένα παίκτη, πάντα έπαιζα σκληρά αλλά χωρίς πρόθεση να κάνω ζημιά σε κάποιον, με αρέσει να παίζω ποδόσφαιρο και να παίζω καλό ποδόσφαιρο. Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι που το γουστάρουν και κάποιοι άλλοι όχι..."

Για το αν είναι κλασσικός εκπρόσωπος του ποδοσφαίρου της Ουρουγουάης: ''Δεν ξέρω αν το εκπροσωπώ. Εγώ παίζω με πάθος και το ζω. Θέλω να δίνω το 100% σε κάθε ματς. Πάντοτε δίνω το 100% για τον κόσμο και την οικογένειά μου..."


Για το αν του λείπει η Εθνική Ομάδα και αν ζηλεύει την παρέα του Φορλάν: 
''Σίγουρα ο κάθε παίκτης θα ήθελε να παίξει στο Μουντιάλ και να έχει κατακτήσει το Κόπα Αμέρικα. Αλλά για να είμαστε δίκαιοι, εγώ πέρασα δέκα χρόνια στην Εθνική και πάντα ήμουν έτοιμος να βοηθήσω. ''


Για το αν ο ΠΑΟΚ θυμίζει κάτι από Ουρουγουάη με την έννοια ότι προσπαθεί να κερδίσει Βραζιλία, Αργεντινή ενώ ο ΠΑΟΚ τους μεγάλους της Αθήνας: «Δεν είναι να μπούμε ανάμεσα σε αυτές τις ομάδες. Εμείς προσπαθούμε είναι να είναι ο ΠΑΟΚ εκεί που πρέπει να είναι. Μας λείπει το τελικό σπρώξιμο. Είχαμε καλές ευκαιρίες τα περασμένα χρόνια αλλά έγιναν πράγματα «λερωμένα» που δεν μας άφησαν να το κατακτήσουμε. Πρέπει να δουλεύουμε κάθε μέρα, και εμείς και αυτοί που θα έρθουν, για να πάμε τον ΠΑΟΚ στην κορυφή. Ο κόσμος το δικαιούται το πρωτάθλημα. Δεν πρέπει να τα παρατήσουμε και πρέπει να προσπαθήσουμε μέχρι να τα καταφέρουμε»


Για το αν θα μείνει στον ΠΑΟΚ: "Ποτέ δεν κάνω πλάνα μελλοντικά. Προσπαθώ να ζω το σήμερα. Ξέρω πότε τελειώνει μια καριέρα ενός ποδοσφαιριστή. Εϊναι κάτι που δεν το αποφασίζω μόνος μου. Εγώ θέλω με την ομάδα να τα δώσουμε όλα μέχρι τέλος και μετά θα δούμε τι θα γίνει..."

Για το αν θα κάνει τον Δικέφαλο τατού στο σώμα του: "Θα το κάνω σίγουρα όταν φύγω από την ομάδα"


Για το αν ο ΠΑΟΚ είναι η ομάδα στην καριέρα του που έχει δεθεί περισσότερο: "Ναι. Σε όλα τα χρόνια που έχω παίξω ποδόσφαιρο, είχα περάσει τρία χρόνια στην Παμπλόνα και εκεί με αγαπο΄τυσε ο κόσμος αλλά αυτό που έχω ζήσει εδώ ξεπερνά τα πάντα"

Για το αν αγαπά η Ελλάδα και τους Έλληνες; "Φυσικά έχω προσαρμοστεί. Εγώ δεν αλλάζω την καθημερινότητά μου, είμαι άνθρωπος του σπιτιού και της οικογένειάς, έχω την γυναίκα μου που μαγειρεύει, τώρα με βλέπει και μπορεί να θυμώσει που δεν βγαίνω πολύ αλλά σήμερα θα πάμε να φάμε έξω..."

Για τα χόμπι του: "Στην Ουρουγουάη πηγαίνω για ψάρεμα αλλά και σε βουνά ενώ βλέπω τους φίλους μου για να πιω ένα κρασί. Για τοξοβολία δεν πηγαίνω γιατί δυστυχώς εκεί μας σκότωσαν όλους τους Ινδιάνους..."

Για το αν στο ματς όπου έχασε τον πατέρα του (με τον Παναθηναϊκό) τον έδεσε με τον κόσμο του ΠΑΟΚ: ''Ήταν πράγματι σημαντική η στήριξη του κόσμου και σε μένα και στην οικογένειά μου. Αλλά θέλω να πώ πώς είναι καλύτερο να "φεύγουν" πρώτα οι γονείς και μετά τα παιδιά. Αυτή η αγάπη του κόσμου με κάνει να θέλω έναν τίτλο για να τους τον χαρίσω"

1 σχόλιο: